Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Χωρίς τσιγάρο

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Πόσα χρόνια την παιδεύω αυτήν την απόφαση επιτέλους.Εχω 4 μέρες να καπνίσω και πιστέψτε με το θεωρώ άθλο για μένα.Περίπου από τα 20 άρχισα συστηματικά το τσιγάρο και δέν έλεγα να σταματήσω.Κάθε φορά που έλεγα δέν θα ξαναπάρω πακέτο με έπιανε πανικός,ειλικρινά δεν περίμενα οτι θα εχω τόση μεγάλη εξάρτηση.πάντα μα πάντα θα έπερνα τσιγάρα έξτρα πακέτο μην τυχόν και μείνω και ήμουν ικανή να βγώ εξω μέσα στην νυχτα να αγοράσω τσιγάρα για να έχω να καπνίσω το πρωί με τον καφέ, και πολλά άλλα θα έκανα φτανει να μην
εμενα από τσιγάρα..... για τέτοια εξάρτηση μιλάμε!!!!!!!                                                                               Δέν λέω μεγάλες κουβέντες αλλά αρχίζω να πιστεύω αυτά που μου λέγανε ότι ολα είναι μέσα στό μυαλό!!!Νευρίασα τόσο πολύ με τόν εαυτό μου που άφησα τόσα χρόνια να με εξουσιάζει ενα τόσο δα πραγματάκι....... ειλικρινά νευρίασα με μένα.Δέν ξέρω αν θα τα καταφέρω αλλα θα προσπαθήσω το υποσχέθηκα στόν εαυτό μου και είμαι πολύ χαρούμενη.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Σας φιλώ γλυκά!!!!!

19 σχόλια:

  1. Μπράβο Σοφία μου!!! Δυνατά!Η σειρά μου τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε κουκλίτσα μου να εχω παρέα σε αυτό!!!!! Δώσε πολλ'α φιλάκια στην μπουμπού σου!!!

      Διαγραφή
    2. Αντε κουκλίτσα μου να εχω παρέα σε αυτό!!!!! Δώσε πολλ'α φιλάκια στην μπουμπού σου!!!

      Διαγραφή
  2. Σοφία μου ,μπράβο για την προσπάθεια σου !! Κάθε βράδυ το σκέφτομαι και προσπάθεια δεν κάνω ...να δω πότε ...Καλό σου βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου είναι πολύ δύσκολο αλλά οχι ακατόρθωτο .Καλο βράδυ κούκλα μου!!!!!

      Διαγραφή
  3. Σοφούλα μου, τέσσερις μέρες χωρίς τσιγάρο είναι ήδη άθλος!!!
    Αφού τα κατάφερες είσαι σε πολύ καλό δρόμο!

    Καλό Κυριακάτικο ξημέρωμα κορίτσι μου!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθλος Μαιρούλα μου άθλος!!!!!!! Πρώτη φορά τα κατάφερα ΄ετσι!!! φιλιά πολλά αγαπημένη μου!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Σοφία μου!!!! Πήρες την καλύτερη απόφαση για την υγεία σου!!! Εγώ το έκοψα μαχαίρι από την μιά μέρα στην άλλη, πριν από περίπου 7 μήνες!!!! Κάπνιζα από τα 18 μου και είμαι 63!! Δεν μου λείπει καθόλου! Ο άντρας μου καπνίζει δίπλα μου και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
    Κράτα γερά, θέληση να έχεις και όλα θα πάνε μιά χαρά!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Ο αντρας μου δεν καπνίζει εδώ και 15 χρόνια και κάπνιζε 4 πακέτα την ημέρα και το εκοψε μια και εξω.

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω καπνίσει ποτέ, αλλά μπορώ να καταλάβω αυτό που λες.
    Εννοείται πως είναι άθλος και χαίρομαι πολύ για εσένα!
    Να δεις που θα τα καταφέρεις! Μαζί σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλως το το κορίτσι!!!!! Σου εύχομαι ποτέ μα ποτέ να μην το βάλεις στο στόμα σου καρδούλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μία ιδέα ειναι αστο να πάει στο καλό. Εγώ δεν καπνίζω αλλά ο καλός μου το έχει κόψει εδώ και 27 χρόνια μετά από πολλά χρόνια που κάπνιζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να εισαι καλα που με ενθαρυνης και εσυ και ολοι οι αλλοι καλη βδομαδα κουκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο, κορίτσι μου! Κάνε την προσπάθεια, αξίζει. Καλή δύναμη και.... με τη νίκη! Να δω εγώ τι θα κάνω μ' αυτό το χτικιό. Λέω να ξαναδοκιμάσω το ηλεκτρονικό. Οκτώ μήνες ήμουν χωρίς τσιγάρο και κάποια στιγμή είπα "ας καπνίσω τώρα και ένα "αληθινό". Ε, την πάτησα!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω για τα καλα σου λογια καρδια μου .εγω ποτε δεν δοκιμασα ηλεκτρονικο τσιγαρο αλλα προσπαθω με μαστιχες και καραμελιτσες ραντεβουδακια που τις λενε με αρωμα μεντα να ξεχαστω τωρα ειναι 7 μερες και χαιρομαι πολυ που τα καταφερνω,δοκιμασε να το κοψης κακο μονο μας κανει!!! πολλα φιλια!!!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Σοφία μου!!!Κράτα γερά!!
    Νά δώ εγώ πότε θά τό κόψω!
    Ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!
    Νάσαι καλά!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή δύναμη και καλή συνέχεια Σοφία!
    Τα ουσιαστικά μπράβο θα στα δώσει ο οργανισμός σου, θα το δεις!
    Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή