Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ

Ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός περί 329-25 Ιανουαρίου 389 ή 390 επίσης
γνωστός ως Γρηγόριος Θεολόγος ήταν Αρχιεπίσκοπος της Κωνσταντινουπόλεως τον 4ο αιώνα μ.Χ.
Θεωρείται ευρέως ως ο πιο ταλαντούχος ρήτορας μεταξύ των Πατέρων της Εκκλησίας.
Ως κλασικά εκπαιδευμένος ομιλητής και φιλόσοφος του Ελληνισμού κατάφερε να συνδιάσει τον Ελληνισμό με την πρώτη εκκλησία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
Ο Γρηγόριος είναι Άγιος και της Ανατολικής και της Δυτικής Χριστιανικής Εκκλησίας.
Θεωρείται και είναι γνωστός ως ένας από τους Τρείς Ιεράρχες μαζί με τον Βασίλειο τον Μέγα και τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο.


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΣΕ
ΟΣΟΥΣ
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ


Εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον Γρηγόρη τον γαμπρό μου που μου στάθηκε όλα αυτά τα χρόνια φίλος και αδερφός μου!!!

9 σχόλια:

  1. Σοφία μου καλημέρα ξανά!
    Ειλικρινά έχεις κάνει μια σούπερ ανάρτηση!
    Σε παίδεψε αλλά είναι σουπερ όντως!
    Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και χρόνια πολλά και καλά στον γαμπρό σου!
    Να τον χαίρεστε και να περάσετε όμορφα σήμερα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ax!!! Eκφρασουλα σε ευχαριστω φαινεται τελικα η πρεπει να πατησης την γραμμη!!! Γιατι μου τα κανη αυτα ο μπλοκερ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και του χρόνου!!! Βοήθειά μας!!!
    Να τον χαίρεσαι τον γαμπρό σου, γλυκιά μου!!!
    Σε φιλώ πολύύύύύ-πολύύύύύύύύ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρονου κουκλα μου ευχαριστω για τις ευχες σου!!!!! φιλια πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύχρονος Σοφία μου!!!Νά τόν χαίρεστε!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκια και αγαπημενη μου DIMI σε ευχαριστω που δεν με ξεχνας και εγραψες σχολιο και στα δυο . Δεν ξερω γιατι τα εβγαλε ετσι δυο φορες ο μπλοκερ η εγω εκανα καποιο λαθος.Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου ,τη βοηθεια του αγιου να εχουμε και πολλα φιλια σε σενα και στην κορη σου για τα γενεθλια της. να την χαιρεσαι να ειναι πολυχρονη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύχρονος ο γαμπρός σου και χρόνια πολλά σε όλους!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hey Everybody,

    Below are the most recommended Bitcoin exchange services (BTC for Currency):
    Coinbase: $1 min. transaction
    CoinMama

    Earn free BITCOINS with the best BITCOIN faucet rotator:
    BTC Faucet Rotator

    ΑπάντησηΔιαγραφή