Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Γεια σας φίλοι μου!!!!!

Καινούργια εγώ στον χώρο αυτό ξαφνιάστηκα και λίγο τρομοκρατήθηκα όταν είδα να μου έρχονται πακέτο 2 βραβεία μαζεμένα. Μπορώ να πω ότι τα έχασα λίγο για το αν θα τα καταφέρω. Εικόνες (gadget) με το βραβείο μου μην περιμένετε γιατί δυσκολεύομαι λίγο να το κάνω και ότι φωτογραφίες ανέβασα μέχρι τώρα ήταν με βοήθεια που τώρα δεν μπόρεσε να έρθει και έτσι θα έχετε μόνο κείμενο. Εντάξει αγαπούλες μου?

ΓΕΙΑ ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΟΥ!!!!!!    ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!!!!


1 Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου

2 Να απαντήσεις σε 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε  και να γράψεις 11 ερωτήσεις σε αυτούς που εσύ θα έκανες

3 Βράβευσε 11 άτομα

4 Ενημέρωσε τα άτομα που βράβευσες

 Ας ξεκινήσω λοιπόν!!! ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

1 Μου αρέσει να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους

2 Βάζω πάντα τα θέλω της οικογενείας μου πάνω από τα θέλω τα δικά μου

3 Μου αρέσουν πολύ τα γλυκά ( τα τσακίζω )

4 Από φαγητά μου αρέσουν πολύ ότι εχει σχεση με γεμιση

5 Δεν μπορω να πω οχι γενικα αλλα κυριως στους δικους μου ανθρωπους

6 Μου αρεσουν τα μερη που συνδιαζουν βουνο και θαλασσα

7 Οταν μου συμβαινει κατι κλεινομαι στον εαυτο μου μεχρι να το συνειδητοποιησω αλλα μετα το συζηταω

8 Θα ηθελα να ειχα ισια μαλλια (αποθημενο απο μικρη)

9 Σιχαινομαι τις δολοπλοκιες και τις ινγκριντες καθως και τα αχάριστα άτομα

10 Οταν εχω οποιοδηποτε ραντεβου πρεπει να ειμαι εκει στην ωρα μου δεν αντεχω τους ανθρωπους που καθυστερουν

11 Ορισμενες φορες βιαζομαι και βγαζω λαθος συμπερασματα



 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΕΚΦΡΑΣΟΥΛΑ

1 Αν μιλουσες με τον εαυτο σου σαν να ηταν ξενος αυτη τη στιγμη τι θα του ελεγες Οτι πρεπει να κοψω επειγοντως το τσιγαρο και να συνεχισω την διαιτα

2 Αν μπορουσες να αλλαξεις τον κοσμο με ποιες κινησεις θα ξεκινουσες θα ηθελα τρεις Θα ξαναεβαφα γαλαζια την θαλασσα που λεει και το τραγουδι( και οποιος καταλαβε καταλαβε)

3 Αν θα ειχες μια μαγικη ικανοτητα ποια θα ηθελες να ηταν γιατι και πως θα την χρησιμοποιουσες Θα ηθελα να ημουν νεραιδα που με το μαγικο ραβδι μου θα εκανα ευτιχισμενη καθε παιδικη ψυχουλα με ενα αγγιγμα

4 Αν μπορουσες να αλλαξης μια μερα απο την ζωη σου ποια θα ηταν αυτη Θα ηθελα να αλλαξω μια μερα που η συμπεριφορα μου δεν ηταν αρεστη στον εαυτο μου

5 Τι σου δινει χαρα και τι στεναχωρια Παιρνω χαρά από την χαρά των συνάνθρωπων μου και στενοχώρια από την στενοχώρια τους

6 Τι σε ηρεμεί και τι σε ταράζει Με ηρεμεί η προσευχή και με ταράζει το καθετί ασχημο που αφορα τα παιδια

7 Τι αντεχεις και τι οχι Τα παντα και τιποτα

8 Αν μπορουσες να φτιαξεις ενα εργο στην Ελλαδα ποιο θα ηθελες να ηταν Θα ηθελα να φτιαξω ενα μεγαλο σπιτι για εγκαταλελημενα παιδια

9 Αν μπορουσες να κατεδαφισης ενα εργο ποιο θα ηταν αυτο Θα κατεδαφιζα τα εργοστασια που κανουν κακο στο οικοσυστημα

10 Τι θα αλλαζες πανω σου και γιατι(ειτε χαρακτηρα ειτε χαρακτηριστικα) Ως προς τον χαρακτηρα περισσοτερο υπομονη ως προς τα χαρακτηριστικα το χρωμα των μαλλιων μου

11 Τι θα ηταν αυτο που αγαπας πανω σου και θες να εξελιξεις Αγαπω την κλιση μου στα καλλιτεχνικα και θα ηθελα να την εξελιξω


ΕΡΩΤΗΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ

1 Πως θα αντιδρουσες αν αντιλαμβανοσουν ενα περιστατικο κακοποιησης

2 Βλεπεις ενα σπασμενο γυαλι.Τι σκεψεις σου ερχονται στον νου

3 Ποιο ζωο αγαπας και γιατι

4 Τι χρωματα κυριαρχουν στο σπιτι σου

5 Με ποιον θα ηθελες να εισαι αυτη τη στιγμη και που

6 Τι σκεφτεσαι οταν βλεπεις τον αριθμο 11

7 Σε ποια εποχη θα ηθελες να ζησεις και γιατι

8 Ποιο ειναι το αγαπημενο σου αρωμα

9 Εχης καποιο παθος που θες να καταπολεμησης

10 Ποιο ειναι το χαρακτηριστικο ενος αντρα που θα τον επελεγες

11 Αν ησουν υπουργος ποιο υπουργειο θα ηθελες να εχης

ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΙΝΩ


ΑΧΤΙΔΑ

ΟΛΥΜΠΙΑ

 ΑΝΝΑ(ΧΕΙΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ

ΜΑΡΙΑΝΝΑ

ΑΙΩΝΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

ΑΡΩΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

ΑΧ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ

ΓΙΟΥΛΑ

ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕς ΚΑΡΔΙΑΣ




Τελιωσα αγαπουλες μου φιλακια καλο βραδυ!!!!!!!!!!! 

14 σχόλια:

  1. Μπράβο Σοφία τα κατάφερες και έτσι σε γνωρίσαμε και εμείς λίγο καλύτερα!
    Είμαι σίγουρη ότι είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος!
    Δεν πειράζει για την φωτογραφία την έχουμε δει έτσι και αλλιώς!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφία μου σ΄ευχαριστώ , διάβασα τις απαντήσεις σου , τις χάρηκα μα ..θέλω να με δεις με..επιείκεια ..Δεν ξέρω αν θα το κάνω..ζαλίστηκα μόνο που το διάβασα...θα προσπαθήσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ά, τί όμορφα!!! Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Πολύ χάρηκα που σε γνώρισα λίγο καλύτερα!!!
    (Αχ! Πόσο σε νιώθω στο 8 σου!!! Μεγάλος καημός τα ίσια μαλλιά!!!)
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χάρηκα που σε γνώρισα λίγο Σοφία μου!
    Πολύ καλές οι δικές σου ερωτήσεις !
    Μου άρεσε πολύ η ερώτηση 2 :))
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικο τό βραβείο Σοφία μου!!Νά τά χιλιάσεις!!!Μού άρεσαν όλες οι ερωτήσεις σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αγαπη μου καλημερα!!!
    εξαιρετικη!
    υπεροχες απαντησεις και ερωτησεις μετα και οσα μας ειπες για σενα!
    εισαι μια ξεχωριστη προσωπικοτητα που αγαπω πολλη!
    ειδες που αγχωθηκες;
    μια χαρα εκανες την αναρτηση! :)

    υπεροχο και το νεο σου μολοκ!
    με το ηλιοβασιλεμα και τη θαλασσα πισω!
    να εισαι καλα αγαπη!
    φιλακια πολλα!

    και χαρηκα που επαιξες!
    μακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΏΩΩΩ βραβείο!!Ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συγχαρητήρια για το βραβείο..ωραίες απαντήσεις και ερωτήσεις και οι ερωτήσεις σου
    αν θέλεις φεύγεις τη λέξη επαλήθευσης από τα σχόλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα δελφινακι μου!!! ειλικρινα δεν ξερω πως να το κανω αυτο με τα σχολια

      Διαγραφή
    2. στο μπλόκερ - ρυθμίσεις - σχόλια κάπου θα δεις που σε ρωτά και θα του πεις οχι

      Διαγραφή
  9. Πολύ πολύ σε ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις δίνοντάς μου βραβειάκι,θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ,γιατί ο χρόνος τρέχει ο σκασμένος και δεν προλαβαίνω με τον σταθμό ούτε να μαγειρέψω...Καλώς ήρθες στη βλογόσφαιρα,μια χαρά τα καταφέρνεις,κανείς δεν γεννήθηκε μαθημένος...καλή συνέχεια σου εύχομαι...-:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σοφάκι, χίλια ευχαριστώ για το βραβείο!! Σύντομα θα πάρεις και τις απαντήσεις μου! Οσο για τις δικές σου,πραγματικα μου αρεσαν !
    Να'σαι πάντα καλά, κορίτσι! Καλό βράδυ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άργησα λίγο αλλά ήρθα να παραλάβω το βραβείο μου. Αχ κι εγώ δε μπορώ να πω εύκολα όχι σαν κι εσένα. Σε λίγο θα γράψω και τις δικές μου απαντήσεις. Πολλά φιλιά .Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σοφούλα μου μπράβο για το βραβειάκι σου και τις ωραίες απαντήσεις!
    Σ' ευχαριστώ πολύ που με τιμάς και ζητώ συγγνώμη που ο,τι φταίει και δεν ξέρω τι είναι, με εμπόδιζε να μπω τόσες μέρες.

    Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή